Sunday, September 5, 2010

TERKEDU,TERSENYUM dan berhenti MENCINTAI

BILA orang tanya 'kau macam mana sekarang?' aku jawab 'OKAY' .Tak perlulah nak bgtau kepada sesiapa apa yang kita rasa . SEDIH,KECEWA memang menjerit jerit di dalam hati. cukup sekadar TERKEDU dgn soalan yang diajukan,TERSENYUM dgn jawapan yang diberikan dan BERHENTI untuk berharap .
kalaulah aku pandai BERPURA PURA malangnya aku tak !
bukan masa untuk aku menyesal sebaliknya aku baiki diri aku . AKU TAK KUAT LAH , AKU ASYIK INGAT INGAT DIA ,tu bukan alasan mel macam mana kau dapat lupa yang lama macam tu jugak lah kau dapat lupa dia..
tapi dia lain,aku harap kau faham ika..

KENANGAN bnyak hendak aku lenyapkan sebenarnya tapi aku tak mampu . .
APA FUNCTION JIKA KAU DELETE GAMBAR DIA DALAM HP,LAPTOP TAPI DALAM INGATAN MAMPU kau delete? TAK KAN?
OKAY KAU MENANG KAWAN,SEBENARNYA AKU TAK MAMPU..AKU SEDAR DAH LAMA TAPI AKU SANGKA AKU BOLEH TERNYATA TIDAK.

1 comment: