Friday, December 17, 2010

Si Neutral Zulkarnain



Hey ..

entry aku kali ni pasal si neutral Zulkarnain .

HAHAH,aku tak tahu kenapa title blog aku 'si netral' bila aku tengok dia aku akan ingat keaslian maksud aku dia tak fake . Korang tgk lah gambar tengok rambut dia ,cool kan ? dia tak pakai any wax ke ape ke ..Rambut dia macam noh hujan tak ? HAHAH . tulah soalan yang dah berapa kali diajukan kepada aku ..untuk menjaga perasaan dia aku iyakan je HAHAH walaupun tada sikit pun rupa macam noh salleh tu . maaf ye bangg :)

Zul adalah zul kan ? Aku suka cara kau dengan earfon tak pernah lekang kat telinga kau ,ia nampak sangat cool kau tahu? Kau tahu tak masa kau masuk aku da nampak kau tapi aku buat buat tak tahu . HAHAH . aku nak senyum bila tgk kau tapi aku control cool HAHAH last last kau dtg lepak ng aku ,dari mengantok terus segar mate aku kau tahu ? :D . Kau tanya lagi rambut kau mcm noh hujan tak ? aku senyum je . penat nak layan kau ..kau asyik tengok cermin .HEE ,Comell yawww . Kau suruh aku tgk vdeo AGAIN ? vdeo lagu HUJAN-TUNGGU SEKEJAP dah berapa kali daa kau nak tunjuk aku ? kau da obses dgn hujan ni mat .

p/s : kau kekalkan keneutralan kau ni sampai bila bila tau beb :)

No comments:

Post a Comment