Sunday, June 5, 2011

baju baju :)

Assalamualaikum :)

title post aku mcm org jual baju kann? haa ,mmg pun .. ada hati nak jd bisneswoman pulekk ..
HAHAH ,okay kt fb aku ada post album kt situ lah aku display baju baju aku yang aku tak nak pakai dah . ramai yg tnya mcm niyy :-

liyana cakap : np jual ,tak syang ke mel bju branded2 niyy ??

Ajim tnya : apsal mel jual baju pulak niyy?

Kila : kau jual baju ,bak aku tgk ? tp kenapa kau jual branded tuu .

jawapan akuu : almari penuh dgn baju dah niyy , takpa nnt beli lain ,masalah kewangan pun ado.hihi ..em,mcm tak sesuai nak pkai baju ketat2 dgn dgn tudung sbb konteks tutup aurat korg pun tau kan ?

actually duit pun da nk habis sbb beli handbag dior ada sale okayy? aku pun rembat lahh . apa lg nak tnggu kan? ohh sale im really in love with you tapi u dtg kejap2 je i tak suka (ceitt,ngada2 nya )
saya kena marah dgn boyfriend saya sbb beli handbeg tu tp dia memahami biasalah perempuan kann? iloveyou lah buncett .. dun worry lah syg mel akan tetap pakai hangbeg zara (erk,perlu ke mention brand apa) yg awk belikan tu okayy buncett :) handbeg yg buncett belikan ni warna brown selalu pakai kalau tak nnt dia tnya knp tak pkai . sabtu lpas pergi preloved event di Shah Alam dapat satu blouse yg sgt cool stripe biru ,putih rm35 je ,da nama pun preloved item kann? sbb tu lah murahh .. okay lah ,sampai sini je . bai :)


No comments:

Post a Comment