Monday, June 27, 2011

#$%&@&%$

Habis lepas ni org akan cakap aku jahat ,habis lepas ni org pandang aku macam aku alien ,habis lepas ni mulut mulut longkang bercerita pasal aku ,habis lepas ni dengar orang canang nama aku ,habis lepas ni org pandang hina kat aku . terima kasih diucapkan kepada sesiapa yg suka. penyokong biasalahh ..mesti ada pemerhati pastu twist cerita bagai nak rak kat konco konco . korang yg tak tau apa jgn nak petik konklusi sendiri . kalau nak tau cerita tnya beliau pas tanya beliau meh interview aku pulak . kalau rasa nak buat konklusi sendiri meh makan pelempang aku dulu ... korang tak kenal aku ,pernah borak ng aku ? pernah mintak biodata aku ? pernah baca pasal aku kt berita harian ka,kosmo ka ,PERNAH KA? Kalau la aku ni jahat yg amat np dari 1st sem sampai skrg kawan2 aku kt kolej nk kawan ng aku ? tnggu aku p kelas? ajak aku lepak?np kawan dari skolah still ingat aku msg aku ajak aku kluaq suma ? KENAPA korg senang2 nak cop aku jahat? nilai aku sesuka hati . tak,kisah pun sesiapa nak menyebelahi dia ,silakan tapi tolong lah jgn dgr cerita dr sebelah pihak .dgr dari both side .. satu tahun tujuh bulan ,korg tak tau ape yg kami alami .kami lalui . tak pe aku tak kisah mulut selagi boleh bercakap cakaplah ,mana boleh tutup mulut org , maybe korg seronok tgk aku cam ni .. maybe korg tak tau apa mksud syg in adult diction . terima kasih ,keep on bercakap buruk pasal aku ,aku suka (tipu). KORANG TAK RASA APA YANG AKU RASA ,APA YG AKU LALUI .

kata pujangga :
yea mel..
kita hanya mampu merancang kn
tpi Dia juga yg menetukan
walau apa pun ujian yg mnimpa kita
ingt.
Allah xkan uji kita jika kita xmampu
kerana ujian itu berladaskan kemampuan kita
mgkin agak perit
tapi insyaAllah ada hikmah atas semuanya

Assalamualaikum .

1 comment: