Saturday, August 20, 2011

statistic hati si hati lemau

sometimes apa yg kita expect takkan terjadi , kenapa manusia perlu berubah ? tak boleh hati si lelaki kental macam ahli bina badan statik pada satu perasaan ?maksud aku perasaan kau terhadap siapa sahaja sama sampai bila bila ,unpredictable ? ya , entah kenapa semua berubah. serious kadang kadang aku tak paham dengan perangai sesetengah individu , kenapa kau kena berubah dalam sekelip mata , yes sekelip mata sekali mata kau berkedip dia dah jadi individu lain . statistik hati kau berapa haa ? untuk sayang berapa peratus ,untuk caring berapa peratus,untuk rasa cemburu berapa peratus ,untuk menyampah berapa peratus? mmg perasaan sesama manusia tu hanya pinjaman tapi kenapa aku sorg yg mengalami mcm ni ? kenapa tak org lain ? kenapa org lain boleh senyum bila tgk hp , kenapa aku tak ? hati aku kental aku bermonolog sendirian , kalau sayang kena bersabar ,kalau sayang kena gift and take , kalau sayang kena mengalah ,tapi jangan sayang sangat sampai 100% nnt ada yang merana .. kau kena pakai kasut dulu sebelum dia pakai kasut ,sampai skrg aku ingt . move on ke maksud korg ?? hati aku lemau dah masuk angin , memang aku ngaku . jgn jadi mcm aku mengharapkan sesuatu yg tak pasti. . aku memang pengecut , nak bercinta tapi tak berani nak bermuka . memang aku pengecut,so ? aku mntak maaf la kutuk org yg pernah kau adore dlm blog aku . , blog aku ,aku rasa nak tulis apa pun tu hak aku , sorry . jgn jadi cm aku , terlampau syg, care too much ,easy to forgive . jgn jadi cm aku , bila dia da lain korg akan rasa apa aku rasa . . serious ! aku tak tipu ,.

2 comments:

  1. kau oke jer ? yealah kau lelaki ,aku perempuan . banyak beza . kondisi hati kau mcm mna ? kondisi hati aku mcm mna ? kita tak sma .take noted

    ReplyDelete