Friday, September 16, 2011

nak

* saya nak lelaki pakai macbeth

*saya nak lelaki layan death cab for cutie

*saya nak lelaki boleh bimbing saya perform solah 5 times per day

*saya nak lelaki yang sanggup terima buruk baik saya seadanya

*saya nak lelaki yang setia gila tak layan perempuan lain pada masa yg sama

*saya nak lelaki yg hanya ada satu ruang dalam hati dia ,bukan dua dan bukan tiga.satu ruang tu diisi oleh hanya aku sorang.

*saya nak lelaki yang cool habis macam radhi oag , ada tak?

*saya nak lelaki yang tahu erti pengorbanan,susah payah,senang susah sama sama.still ada lagi ke guy yg mcm ni zaman skrg?? (i wonder)

*saya nak lelaki yang yang .. em yang yang messy mcm want . hihi, yg rambut messy, dreadlock pun orite gak :p

*saya nak lelaki bukan budak lelaki .

*saya nak lelaki cukup package means part time lover full time friends .yg paham keadaan , yg boleh melawak huu haaa sama sama v(',')

last , im happy in the dark .thank you

No comments:

Post a Comment