Sunday, October 30, 2011

favourite guy

aku rehat dua minit dari fikir pasal research yang patut dibuat
aku teringat kamu
ya kamu
lelaki kulit hitam manis,berbadan comel
senyuman kamu gila buat aku syok
kadang kadang aku senyum sendiri
kadang kadang aku bermonolog sendiri
aku teringat pesanan ringkas
setiap body language kau aku hafal satu per satu
aku rasa kau cool,laki paling cool pernah aku jumpa
aku stalk wall kau ,gila banyak perempuan hot
tapi mahu jugak kau berkawan dgn aku yg selekeh ni
dari jauh aku dah nmpak kau
senyum , wauu manis gila kalah madu
kau berjalan kearah aku
kau kasihan agaknya tgk aku
dengan bagpack quicksilver hitam,beg kamera dan paperbag bubu
dengan selamber kau ckp
'you,bg beg u kat i'
aku hulur tapi dalam hati tak habis habis puji senyuman kau .
Aku bukan jatuh cinta buat kesekian kali tapi rasa terharu kau jemput aku.
kau tanya aku 'you dah lunch belum?'
aku buat muka 'belum'

aku cuak cuka takut kau bosan
dengan setiap sapaan aku
setiap kali pengakhiran
aku akhirkan dengan
'take care'
walaupun tak seberapa
tapi percayalah
kau
lelaki favourite aku sekarang
:)

Glad that i found you :)

No comments:

Post a Comment