Sunday, October 23, 2011

Happy Birthday Fariq@Thom yorke

Fariq , thanks call aku tadi , kau terpaksa dengar suara aku yg mcm katak ni td ,haha . kau call terus dgr suara sumbang mambang aku nyanyi happy birthday utk kau . Sorry beb, perangai aku mmg annoying gila tapi aku nk dgr kau gelak ,kau gelak comel :) teringat masa 1st time kita text aww sweet gila kot suruh aku kejut g kelas ,g solat jumaat tapi hampehhh tak bgn . pastu teman kau belikan tudung tuk mak kau , kau suruh aku pilihkan yg mne sesuai sumpah masa tu aku tak tau nak pilih yg mana , mana la aku tau taste mak kau mcm mana lepas kau blk srawak kau text aku ' mak aku suka tudung yg kau pilih' hehe happy aku dgr kau ckp camtu fariq . Makan durian sampai berpeluh baju , rindu plak time tu aku,bob,kau n salimm .. bila lg nak kluar mcm tu ??
Fariq, Selamat Hari Jadi kawan , semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki dan kekal comel mcm skrg tauu? hihi . sayang kau fariq .



p/s: pengakuan berani mati ni , aku suka bila kau care psal aku :)


No comments:

Post a Comment