Tuesday, October 18, 2011

hati gua berkecai, jiwa gua bertabur

Kalau boleh gua nak ambil hati gua bagi dekat penjual barang terpakai , hati gua dah lusuh beb , perasaan gua bercampur baur . Satu satu buat gua rasa hati gua makin kental , sekeliling gua banyak orang orang yang berdiri tegak tapi hati melecur , tengok kiri lelaki tengok kanan perempuan . ahh, perempuan tu palsu dinding muka banyak benda ditampalnya rosak pandangan gua berapa banyak bahan kimia dia tampal .. Bukit belakang hostel gua dah bertukar warna kalau dulu gua boleh basuh pinggan sambil termenung tengok keindahan warna hijau sekarang jadi warna tanah rosak pandangan buat kali kedua harap kali ketiga lebih bagus . Gua penat kadang kadang gua fikir gua ni halimunan ke lu tak nampak gua kt belakang ? Gua dah serupa tunggang kuda cuma tak ada alat untuk gua pegang yang ada topi keselamatan , gua ada hati mungkin kapasiti hati gua tak sama dengan lu tapi agak agak lah hati gua pun tahu melecet . Gua dilemma beb , Bukit Saga ? gua pernah lepak malam situ dengan si otoya dan si shahfee sambil dongak tengok awan , malam tu Sarjan Hasan jadi tontonan gua ,otoya dan si shahfee tapi pandangan gua tak lepas , gua tenung mata otoya setiap abjad keluar mulut dia gua amati dalam dalam . Gua nak jejak Bukit tu gua nak capai awan lagi buat kedua kali .

No comments:

Post a Comment