Tuesday, November 22, 2011

Wajar aku rasa happy ? ahh biasa

Bila si kenit comel datang rumah
Gelabah aku kemas ruang emosi
Kemas sudut kiri,kanan,atas dan tepi
Masih semak jugak bilik aku ..
9belas zine aku biar atas lantai
sumpah bilik berselerak
kenit ni datang tak bagitahu
Si kenit cerita pasal 'dia'
ah-ha dia bekas pujaan hati
cerita tentang bekas pujaan hati dengan perempuan baru
aku dengar tapi mata aku pandang skrin .
telinga aku nak sahaja tangkap setiap ayat
ahhh,aku patut rasa apa ?
Hai perempuan , jaga dia baik baik .
sbb aku kenal bekas pujaan hati aku macam mana
puas? kenit dan yang lain cakap 'perampas'
tu bukan batu api , tu cuma satu kesedaran
bukan aku takda perasaan
cuma aku malas nak amik port,lantakkan saja .
Arus dunia ni kemana lah sangat
kita caci maki dia esok
lusa kita nampak muka dia
haishhh, tak guna nak bertindak luar waras
buang masa
buang tenaga
buang suara

aku tak happy , aku cuma rasa biasa .
mungkin aku dah immune , MUNGKIN



3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. ku sangkakan si kenit itu..semut..haha..
    sonok la bc..

    ReplyDelete
  3. sonok np ? kenit ni homosapien mcm kita jugak cuma dia lagi comel :)

    ReplyDelete