Monday, February 27, 2012

Crushers , aww

i've found someone that can make me smile like before .

Hey kau buat aku speechless bila aku tanya

A : Tgh buat apa tu ?

B : Tak buat apa ,tgh baca blog kirim salam dekat matahari

A : HAHA, yelatu

kau tahu tak ? sebelum2 ni dorang tak tahu aku ada blog sampai lah dorg text aku tnye tgh buat apa then aku jawab 'tgh update blog' lahhh ada blog ye , nak tgk boleh ? kau lain , serious tak payah mention tgh update blog malah aku tak pernah langsung ckp aku ada blog dgn kau kan ? terkejut okay bila kau cakap mcm tu . maksud aku eh dia ni betul interested niyy . heheh .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ehemm ,lagi satu bila kau cakap bil celcom dah abis limit ni , kena bayar dulu baru boleh msg . Aku dah risau ,sapa nak teman nnt ? hp maxis mcm lahanat je jap off jap on ,cana nk text klau hp asyik on off sendiri .Then lepas tu kau decide nak bayar mlaam tu jugak . fwahhhh , berbunga terus . btw thanks awak :)

hey crush masa form 1 , kau comel macam dulu kan ? kau dah ingatkan aku betapa gatal nya aku dulu siap tulis nama kau kt ruler aku , ngehngehngeh .

take care My most favourite thing ^_^





No comments:

Post a Comment