Wednesday, March 28, 2012

LETS TALK

mari kita jernihkan keadaan ?

aku tak tahu kenapa sampai sekarang kau kau dan kau tak senang nak tgk aku happy ?
COME ON , masing2 dah ada life sekarang tak boleh ke korang buat mcm biasa ?
kalau nk buat konklusi dengar dari both side kalau kau nk dengar dari one side je meh sini aku boleh cerita kat kau dari a sampai z . boleh bg pelempang sekali . kenapa nak pandang aku macam aku buat salah ahhh ? guys , jgn sibuk hal orang kalau tak tahu cerita . kau tak kenal org tu tp nak judge bukan main lagi setakat nk dgr cerita dari mulut ke mulut baik tak payah . dulu takut kawan2 aku pandang kau slack sekarang ?? malas eh aku dengan kau , jgn sampai aku lempang kau .. agak agak sikit , jgn sampai aku dengar something yang aku tak buat kau cakap aku buat jangan sampai aku tahu something yang aku tak cakap kau ckp aku cakap . . aku mungkin diam diam aku ada sebab , aku tarik nafas dalam dalam bila fikir amarah aku . aku hormat kau , tolong hormat aku jugak . yang dulu tu dulu lah , yang kau tak habis2 lg kenapa ? hilang sabar aku dgn kau . .

!

No comments:

Post a Comment