Tuesday, June 12, 2012

Ada apa dengan Arief Rosli?

Ada apa dengan arief rosli sebenarnyaa?

HAHA,post title nak gempak je kan ?baru baru ni kan pergi hiking cikgu Siti dengan Chegap ajak si arip ni join hiking ? aku dalam hati terus nak tergelak dah lah tengah minum air teh buatan chegap nak ke si arip ni ikot ? pergi bukit jambul pon kol aku ckp penat nk mati lah ape lah. hisk,apelah ucuk ni ,ucuk baru nek bukit jambul tau bukan gunungg dia senyum je :)

Arief ni lain sikit dari aku ,boleh kata tada langsung persamaan pun . First ,arip ni sgt pembersih okay contoh bila aku bangun tidur aku mesti nak mengeliat dulu,berangan atas katil dulu,dengar lagu,msg buah hati dulu ,tgk tv dulu tapi arip ni lain bangun je dari tidur dia terus g mandi , haa nampak x flow dia? ececehh. . kadang kadang aku kena marah dgn dia laaa, x mndi lg .mesti dia kol pastu kena paksa mandi . garang tau arip ni , kalau dia marah muka dia marah org yg kena marah tu muka relax je . hahaha

Baru baru ni sebelum aku balik Cheras aku ajak dia g Mengkuang Dam tengok view, tgk ikan ,sedut oxygen segar aku ni jenis suka deeper conversation berborak borak last sekali arip confess yang dia suka kat aku dari sekolah rendah ? fwahhh, lama tu ... masuk sekolah menengah aku usha je dia ni dulu dia kecik je tau dr jauh nmpak bibir dia merah je . haha. minat tu adalah sikit sebab tu aku ckp kt sheikh aku nk kwn dgn dia tp arip ni buat tak tahu je . yela sapa nk kt aku dulu semua org ckp aku perangai mcm jantan , pergi sekolah pun dgn semua budak laki ,asyik bz dengan sukan je . Tapi aku tak kisah dah minat kan setiap kali nk g lab mesti aku sengaja lalu depan kelas dia walaupun lab lg dekat kalau x lalu depan klas dia . hehe. pastu masa form 2 arip masuk kelas arab kelas budak pandai ,aku still klas trampil tehn bulan 4 cmtu aku kena pindah tak sempat ckp bubye kt dia .. dia ckp waktu aku pindah terus blah cmtu je ,dia tgk eh dah tada amalina ni. takkan nak announce kt satu sekolah kan nk pindah? lepas beberapa tahun jumpa balik .

Finally , dia dah confess semuanya . then sampailah sekarang bertahan .sekarang dah share minat yang sama iaitu makan icecreamm .haha.kalau cuti balik setiap rabu mesti pergi baskin robbins kan ada pinkday so icecream murah . hehe . thnks awk :)

:)

No comments:

Post a Comment