Wednesday, December 26, 2012

SUSAH MACAM ......

Kadang kadang terfikir jugak susah sangat ke apa aku harapkan , apa aku inginkan?

tepis lah selagi boleh , aku boleh bersabar lagi .

Aku rasa aku dah keluarkan point point yang mana aku tak suka kau buat , yang mana aku suka ,yang mana aku benci tapi bila aku dah keluarkan point point tu rasa macam aku berkomunikasi dengan angin takpun spender basah .Feedback dia sama saja , jawapan dia sama saja , alasan dia sama saja tapi hati aku makin menebal dengan rasa yg susah nk gambarkan .Tak apalah , hati dia lagi penting utk dijaga ,dipuja ,dibelai hati aku ni layak untuk diberi alasan,dimarahi tak layak lansung nak dapat belas kasihan .

Bosan kan jadi aku ? hidup sama ja setiap hari . bila bukak laman sosial ada benda menyakitkan hati bila tak bukak tak tahu apa yang baru . Bila aku suarakan , sama jawapan so lebih baik aku senyap buat macam 'okay ,lantak ' . Tak tahu nak mengadu kat siapa , biasalah forever alone macam aku ni tiada siapa pun ambil  peduli perihal hati aku . Hati aku tak penting , mungkin hati aku ni plastik kalau jatuh tak remuk tak pecah ,hati orang lain kaca pecah ,berderai 'once broken consider sold' hati aku layak dipijak dan ditindas .

Takpa , sabar selagi boleh .

No comments:

Post a Comment