Tuesday, July 26, 2011

Malaysia vs Singapura


Assalamualaikum , tak sabar nak tgk bola esok 2nd leg Malaysia VS Singapore seriuss aku jadi semangat gila sampai snggup nak beli jersi sbb nak pakai masa perlawanan esok . Dulu aku tak minat langsung bola abah ajak tgk pun aku tanak better aku tgk drama dlm bilik ng mama lg best but since aku tengok Piala AFF Suzuki Malaysia lwn Indon terus minat aku membuak buak kat bola mula lah nak google player ni , player tu , nak like fan page la malah Raja gopal pun aku like .. dah nmpak kemajuan pemain kebangsaan kita ni , kita patut sokong patut bg semangat kt player kebangsaan . dulu mungkin aku minat player2 ni atas dasar rupa tapi skrg tak kot aku suka Safiq Rahim ng Kunalan , minggu lepas kunalan sorg je kot yg berthan selama 90minit kat padang , cayalah bukan kecik padang tu ,kira stamina dia kuat gila la kan 90minit nak kejar bola nak kejar org iskkk penat penattt kann ? Safiq Rahim dapat red card so tak dapat ah nak tgk dia beraksi , syg ohh . sbb mse liverpool lwn dia yg bg 1s2 goal kt Malaysia .. tapi takpalah aku mendoakan yg terbaik utk tem kebangsaan , .. kaunter tiket varu je bukak satu hari dah 60k tiket dah ada tuan tgk punyalah ramai nak sokong team kita .. nasib aku sempat beli , thanks to Faisal sbb aku kau kena beratur panjang2 . sorry :)

ni tiket aku , bam ,azi n din :) woohoooo





No comments:

Post a Comment