Saturday, November 19, 2011

ahad yang mellow,goodbye mr.toot

(palat mana pun hidup ni ia still dipanggil kehidupan)

pagi ni aku rasa macam mellow gila

mama call , lupa ringtone creep

aku biar lagu tu berlalu

mamai .

lupa org sekeliling ni sibuk bercinta

seems occupied . hmm

aku tak tahu apa yang aku buat ni betul ke tak

aku ajak orang yang buat taik ng aku lepak

tapi 'takda respon'

so aku pun dah tau tindakan seterusnya

aku ingat kita boleh jadi kawan

tapi kau seolah nak jadi halimunan kat alam maya

aku paham , good bye mr.Toot

aku cuma ingat pesan mama

'ina ,ingat dia pernah tolong ina waktu susah'

mama aku kaunselor gred A

aku buat apa yang mama rasa patut

dah aku ikut , tapi responya tiada

apa lagi , angkat kaki lah

nak cakap benci ,aku tak benci

tapi hidup ni pasal pahala dosa

malas aku nak wujudkan dosa sebab benci sesama umat islam

sesuatu yang bakal berakhir

bakal dikawal oleh orang yang teraniaya .


(buat lah aku macam mana pun , aku susah nak benci umat sesama agama)




No comments:

Post a Comment