Saturday, November 19, 2011

malam yang punk


gua rasa gua punk gila hari ni , 3 game bola gua layan . Malaysia vs Myammar ,Man city vs Newcastle n Man u vs swansea . perff , lepak det dengan abg salman n kak su makan besar gua abg salman belanja nasi lemak ayam , benjo , char koay teow , 3 genre gua makan dalam satu malam nmpak sgt gua bahagia .. The most hated player Fakri buat gua speechless kejap , gua chat dgn abg salman setiap kali live streaming buffering kutuk si fakri pemalas , lembab ah-ha last2 dia sumbat goal . Gua lepak dgn abg salman n kak su rasa diri gua matured habis , org mcm ni gua cari selama ni ..gua masuk2 kereta kak su gua dgr lagu fav gua ' every teardrop is waterfall' , gua dgr abg salman bebel pasal orang buta ' aku ada cerita kt kau pasal aku nampak pasangan buta dgn anak dia x?' kak su jawab tak 'aku nampak pasangan buta ni lovely gila dgn anak dia comel ,yang aku heran macam mana dua orang buta ni boleh kahwin , boleh syg each other , boleh care pasal each other , boleh besarkan anak dia ? how amazing kan ? gua pun fikir sebenarnya nak sayang orang tak perlu tengok rupa , orang buta nilai sayang guna hati, bahagia juga aku tengok aku hairan bila orang nilai cinta pakai mata ,tak pandang hati . Gua bukan nak point siapa siapa tapi nowdays memang macam tu kot 1st thing bila orang tahu kau ada gf/bf baru kau agak org tanya apa dulu ? mesti orang tnya hensem tak /cantik tak ? so why not lepas ni kita tukar jadi baik tak ? kann ?....Lepas apa yg jadi kat aku 2 bulan lepas ,aku rasa hidup aku ni makin syahdu mungkin dari sudut anarki ramai cakap aku lemah tapi makin kuat kita hadap jalan yang sukar , makin dekat kita dengan bahagia , serious sebab sorang datang sepuluh maksud aku datang sepuluh homosapien buat aku senyum acap,amirul,abang salman,kak ecot,kak sal,cikgu siti,kak mimi ,uncle sani,bro hisham,kak su n siti naqiah . Hidup ni adil sebenarnya tapi kita kena sabar , aku stuck lama jugak finally aku pilih untuk bergerak ..susah memang susah , tapi pegang pada yang satu . Dugaan tu macam warna , warna kehidupan , always remember ..abg salman cakap 'whatever doesnt kill you makes you stronger' susah tapi berbaloi .

No comments:

Post a Comment