Thursday, May 17, 2012

Hipokrit

Aku dengar
aku dengar
aku dengar untuk kali ketiga.

dah mula otak ni buat konklusi sendiri......

Macam ni cerita ,tarik nafas dulu okay hembus .

bila kawan2 kau bercakap pasal seseorang mula2 kau malas nak amik port then untuk kali kedua kau dengar kau akan rasa mcm ni ' haih dah tada cerita lain ke korang nak cerita.
untuk kali ketiga cerita tu dah sampai kat otak lepas tu kau mula fikir .

konklusi aku :
Kalau kau tak melayan takkan jadi macam ni , aku nampak kau yang gedik dalam hal ni , bila aku dah tak suka aku mula tunjuk behaviour yang aku menyampah kat orang tu aku tak pandai nak hipokrit . sorry kawan aku tak pandai nak berlakon , mungkin aku boleh senyum kalau kau buat lawak tahap b atau pun b+ sebab bagi aku lawak kau tak pernah menjadi . Salam

No comments:

Post a Comment