Sunday, April 29, 2012

3 months

Dah cukup 3 bulan aku dgn arief , happy sgt .Within 3 bulan tada langsung perbalahan , mungkin awal lagi utk ktaorg bergaduh kot tp arief ni dalam semua keadaan tak kira aku yang mula dulu dia yg akan mintak maaf ,dia yg akan mengalah .Merajuk tu dah mcm sebati dlm diri bnyak kali jugak arief tego ubah perangai merajuk tu tp aku tak ubah2 lg . sorry , satu hari nanti okay ? :)

Setiap pagi memang tak lekang dengan ucapan 'pagi' dia , senyuman pertama aku dialah ,aku ada tanya knp sent msg pagi2 ni ? n dia jawab 'nak tau x first thing yg org ingt bila bgn tdo 'syglah' .. senyum lagi .
Jumpa tu jarang sgt , long distance relationship ni kadang2 boleh membunuh . bukan tahu apa yang dia buat dekat sana , bergaul dengan siapa . dia ckp yg penting kepercayaan . okay , aku percaya kau .

Arief ni not into video games ,outdoor games ,internet sgt . dia suka dgr lagu , main pool and main dgn anak buah dia . comel kan layan kerenah anak buah ? hehe .syg, thnks sabar dgn perangai org   :)

No comments:

Post a Comment