Thursday, December 13, 2012

Syukur

Aku manusia , cukup sifat .Syukur Alhamdulillah.

Kadang kadang aku tanya diri aku sendiri ,kenapa dulu kau takda masa untuk Allah walaupun 3 minit hanya untuk 5 kali ? kenapa mel? Ya Allah , jahilnya aku dulu solat taknak ,berzikir lagilah,baca al qurang memang tak la sebab lalai dengan perihal duniawi .Dulu solat pun time tengah susah baru cari DIA,baru tahu mengadu ni mengadu tu tapi Allah ni maha mengasihani tak kira seberapa banyak dosa umat manusia dia tetap mendengar .

Aku sedar banyak dosa aku kalau kira sampai bila pun tak cukup dosa bukak aurat dulu,dosa mengumpat ,dosa pegang,tepuk,tampar bukan muhrim kita,dosa lSawan cakap mama ng abah , dosa upload gamba tak tutup aurat . Ya Allah , kau ampunilah dosa aku .

Kisahnya macam ni.

No comments:

Post a Comment